Piercing daith, remei contra la migranya?

Moderadores: Sarita, Font

Piercing daith, remei contra la migranya?

Notapor Pitxi » Jue, 19 Ene 2017, 10:43

Bon dia,

El motiu de la meva consulta és saber cap a on tirar i amb quin professional.
Porto 12 anys amb migranyes, entre 7 i 16 dies al mes, he provat moltíssimes coses (acupuntura, homeopatia, remeis naturals, dieta per deficit de DAO, medicina tradicional, habitatge saludable,...) i començo a estar una mica desesperada de no veure resultats!!! I que el dia a dia no pots fer plans ni tu ni la teva família perquè les migranyes fan que t'impedexin fer res. Això fa que també estigui més irritable.

He sentit a parlar d'un piercing daith que hi ha hagut gent que li ha anat bé. Algú en té més informació? I saber algun centre a on el col·loquin professionals especialitzats? Moltes gràcies.
Pitxi
 
Mensajes: 1
Registrado: Jue, 19 Ene 2017, 10:18

Re: Piercing daith, remei contra la migranya?

Notapor Montseca » Mar, 07 Mar 2017, 14:21

Bona tarda,
Jo conec una persona que se l'ha fet i està molt contenta. Jo també estic pensant en fer-me'l. Finalment te l'has fet o en tens més informació?
Gràcies!
Montseca
 
Mensajes: 1
Registrado: Mar, 07 Mar 2017, 14:14

Re: Piercing daith, remei contra la migranya?

Notapor Ghaby » Dom, 13 Ago 2017, 10:29

Pues yo he estado investigando un poco por que una conocida me lo ha recomendado. Ella dice que no es perfecto pero que le ha ido muy bien. Yo he visto en algunas webs de medicina que se habla de estafa y efecto placebo. Me han desanimado bastante ya que se expone uno a infecciones y dependiendo de quien te lo hagas a riesgos más serios.
Ghaby
 
Mensajes: 1
Registrado: Dom, 13 Ago 2017, 09:03

Re: Piercing daith, remei contra la migranya?

Notapor VanesaGil » Mar, 26 Dic 2017, 15:03

Gracias a la Instagramer Arbowin yo me hice el piercing y me funciona fenomenal :)
Avatar de Usuario
VanesaGil
 
Mensajes: 2
Registrado: Mar, 26 Dic 2017, 14:59


Volver a Tratamientos

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

cron